Продавець ТехноМашСтрой розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
114 відгуків
Производство пеллет 150-900 кг в часУзнать больше
+380 (96) 475-51-14
+380 (95) 491-46-65
+380 (73) 054-28-11
tmagro.com.ua
Кошик

Семінар Prom.ua у Черкасах. Підсумки

Семінар Prom.ua у Черкасах. Підсумки

20 вересня відбулася зустріч представників маркетплейса Prom.ua з користувачами системи в р. Черкаси.
Захід тривав майже 8 годин, але на мою думку цього часу було недостатньо. Формат заходу був побудований на тематичному розподілі з жорсткою прив'язкою до тимчасовим інтервалам. Перевагою такого формату було практично повне охоплення всіх аспектів успішної роботи з маркетплейсом. Але варто відзначити і недолік - для живого спілкування з кожним спікером практично не залишалося часу. Багато питань так і залишилися нерозкритими.
Юлія Васильєва, керівник відділу запуску онлайн-бізнесу, детально розкрила стратегічні цілі маркетплейса і переваги роботи з майданчиком. На жаль так і не вдалося обговорити цінову політику і більш ніж жорсткі рамки по рекламних кампаніях.
Кирило Тепляков, керівник команди розробників, досить детально пояснив основні напрямки розвитку маркетплейса та їх переваги для користувачів. Сподіваємося, що наші побажання будуть втілені в реальність в найближчому майбутньому.
Олег Спартак, ефективний підприємець, розкрив деякі секрети з особистого досвіду, пояснив як аналізувати і передбачати попит на деякі товарні групи і які інструменти має сенс використовувати. Особливо корисним відкриттям особисто для мене стала система Gooogle Trends.
Юрій Пирч, експерт з реклами інтернет-магазинів, докладно пояснив види і способи застосування реклами інтернет-магазинів. Мерчанд, контекстна реклама, ремаркетинг - їх переваги і недоліки перестали бути секретом для багатьох учасників зустрічі.
Марина Балацька, маркетолог в команді SMM Prom.ua детально роз'яснила завдання SMM їх цільову аудиторію і корисні нюанси налаштувань бізнес-сторінок в FaceBook і Instagram.
Тетяна Жицька, керівник маркетингу Prom.ua зуміла донести стратегію побудови багаторазових продажу та інструменти для повернення клієнтів. На перший погляд очевидні нюанси у побудові діалогів та спілкуванні з клієнтами також стали корисним нагадуванням (а для деяких справжнім відкриттям).
Завершила зустріч Тетяна Крайова, маркетолог команди розробників Prom.ua. Стратегія проведення акцій, вибір механіки, додатковий інструментарій кабінету продавця аналіз ефективності - це і багато іншого було порушено спікером команди.


Підводячи підсумки зустрічі висловлюю величезну подяку команді Prom.ua. З такими людьми приємно працювати і будувати бізнес.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner